Grocery!

购物车和搬运工【躺
屯喜欢的东西。
In A Perfect World Kodaline
All I Want - Kodaline

莫西顾:



        《All I Want》选自爱尔兰乐队Kodaline的专辑《In A Perfect World》。凄美婉转的提琴,主唱深情的声线,歌词深情入骨,整首歌直戳泪点。《All I Want》的伴奏版被选为 Google Zeitgeist 2012(谷歌2012盘点)的背景音乐,同时在美剧《Grey's Anatomy》第九季也出现过。




歌词:




All I want is nothing more


我不想要更多
to hear you knocking at my door


仅想听到你叩响我的门
cause if i could see your face once more


倘若能再见你一面
I could die as a happy man I'm sure


即使死去也幸福
when you said your last goodbye


当你道出最后告别
I died a little bit inside


我内心一隅已然死去
I lay in tears in bed all night


彻夜卧床
alone without you by myside


无你相伴
but If you loved me


但倘若你真爱过我
why did you leave me


又为何离我而去
take my body


带我走吧
take my body


带我走吧
all I want is


我只想要
all I need is


我只想要
to find somebody


找到一人


to find somebody


找到一人
'cause you brought out the best of me


你让我变成了最好的我
a part of me I'd never seen


一部分我都不会预见我会有的灿烂
you took my soul wiped it clean


你带走我的灵魂,将它拂净
our love was made for movie screens


我们的爱,恍如电影里头的情节 幕幕动人
but If you loved me


但你若真爱过我
why did you leave me


又为何离我而去
take my body


带我走吧
take my body


带我走吧
all I want is


我只想要
all I need is


我只想要
to find somebody


找到一人


to find somebody


找到一人


If you loved me 、


但你若真爱过我
why did you leave me


又为何离我而去
take my body


带我走吧
take my body


带我走吧
all I want is


我只想要
all I need is


我只想要
to find somebody


找到一人


to find somebody


找到一人


like you


像你一样


评论

热度(437)

© Grocery! | Powered by LOFTER